I samband med lanseringen av familjen Hermelins nya satsning The red greenhouse stod vi för webbplatsen. Viktigt var att den skulle vara enkel att uppdatera och att den skulle inkapsla känslan av platsen. Resultatet blev en webbplats som är byggd i Wordpress, som är enkel att uppdatera och som kan växa med verksamheten. Temat är rött.
Familjen Hermelin på Fallsbergs gård, utanför Skänninge i Östergötland, producerar bland annat rullgräs, har kravmärkt grönsaksodling och driver en gårdsbutik. 2024 lanserade de ett nytt koncept – The red greenhouse. Ett växthus kombinerat med boende, umgängesytor, matsal och kök. En grafisk profil skapdes av Nytt Blad. Färgerna är centrala och representerar naturen, jordbruket men såklart även själva växhuset – som namnet antyder går i rött. Projektet med att skapa en webbplats inleddes med möten där vi identifierade behov och önskemål. Resultatet blev en webbplats som speglar verksamheten och som är enkel att uppdatera. Nämnde vi att temat är rött?